Aplikacja będzie zarządzana poprzez specjalnie stworzony panel CMS w którym możliwe do zmiany będą podstawowe rzeczy (adresy, herb, stopka).
W panelu będzie można segregować wydania aktualne oraz pełne archiwum (podzielone na lata, miesiące).
Możliwości:
- wyróżnienie aktualnego wydania (okładki)
- wyróżnienie poszczególnych stron - możliwość ich powiększania
- możliwość pobierania poszczególnej strony
- możliwość wydruku (także pdf niższej jakości)
- możliwość pobierania całego wydania
- udostępnianie wybranej zawartości (strony).
Tu docelowo powstanie kolejna możliwość. Będzie zatem opcja udostępniania gotowej strony na profilu FB Urzędu, wysłania linku w mailu, generowania linku bezpośredniego i wysyłania. (Bardzo często zdarza się, że instytucja np. szkoła, etc byłaby zainteresowana gotowym materiałem który został stworzony, wówczas dajemy taką możliwość bezpośrednio, bez konieczności słania mailem ogromnych plików.
Chciałbym z czasem także stworzyć specjalną wyszukiwarkę poprzez słowa kluczowe, by można wracać np. do materiału z 2-3 lat wstecz.
Wgrywane pliki *.pdf będę automatycznie się generowały.
Konieczne do prawidłowego działania będzie instalacja i pewna konfiguracja strony. Na stronie Urzędu powstanie specjalny baner informujący o Gazecie Samorządowej w atrakcyjnej formie graficznej.